reel around the fountain

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag stundvis kände mig lite piggare.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i mörkret, lyssnade på The Smiths och deppade lite över att fortfarande vara sjuk.

Det sista du sa högt: Ja tack.

Det senaste någon sa till dig: Något om diskmaskinen

Vad har du druckit idag: vatten och te.

Vad var det senaste du åt: Hemmabakade brownies

Vad var det senaste du köpte: En te på pressbyrån

Vad är det för färg på din ytterdörr: Konstigt gul

Vad är det för väder hos dig nu: Har inte varit ute, men inte så jätteskönt skulle jag tro, noll gradigt?

 

Godaste glassmaken: Typ hallonsorbet?

Sover du tungt: På mornarna oftast

Trivs du med ditt jobb: Lite skoltrött..

Favoritklädsel: Blandat, det jag känner mig snygg i

Favoritlåt just nu: Lemonworld med The National, Paint a vulgar picture med The Smiths

Vad ser du om du tittar till höger: Min garderob

Vad gör dig glad just nu: Musik

Vad ska du göra härnäst: Antaglingen fortsätta lyssna på the smiths och kolla på skins

Höger eller vänsterhänt: Höger.

 

Humör just nu: Inte så bra

Favoritgodis: gott godis, blandat.

Kläder just nu: Lars W t-shirt

Sommarplaner: Ha en sjukt bra

Hur många kuddar sover du med: Två.

Spelar du något instrument: Ja

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, musik

Är du kittlig: Kanske..

Snarkar du: Tror inte det.

Stjärntecken: Jungfru

Längtar du mest efter just nu: Fina sommarkvällar med fina personer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback