söndag

Hej! Idag har jag dels träffat Hettis, vi åt lunch på Waynes och pratade. Mys mys! Efter det mötte jag och Martina (och Pontus) och Lin (och Co) och pratade lite inför resan (åker på onsdag!!). Tog mig hemåt, köpte lite godis (kunde inte låta bli) och tog det lugnt hemma. Somnade en stund i soffan. Tittade på Sex and the city the movie 2 med Lin och nu har jag börjat förbereda mig inför resan. Tror jag. Haha.
Håller på med lite listor i alla fall. Har en del jag behöver fixa! Bra planering där, haha. Har haft så fullt upp redan!
Imorgon ska jag i alla fall börja fixa ordentligt, gå lite ärenden och träffa Elin för en fika. Nu när jag har sommarlov så tappar jag verkligen kollen på dagarna osv. Vad är det för dag idag? Juste söndag.
Btw, konstigt väder idag! Mer förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback