210611

Hej hej hej! Idag då?
Vaknade halv sju och kvart över tio började jag skriva provet jag pluggat till den senaste veckan, internationell ekonomi och internationella relationer. Äntligen är det över och jag har ett riktigt sommarlov! Yay!
Har även varit med och gjort en film där man svarade på frågor om hur man vill ha det på ett arbete, hur det är att jobba i grupp och så vidare, i samband med att sktf byter namn. Sofia och Gustaf var med också! Efteråt blev det fika och sedan har jag varit jättejättetrött så har mest legat och tagit det superlugnt. Såg klart Mad Men säsong tre, åh! Nu är jag minst sagt sugen på fyran.
Är så pass trött efter denna dag att jag ska gå och lägga mig nu, så det så! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback