what makes you think i'm enyoing being led to the flood


Den här bilden kan man ju inte tröttna på!

Nämen hörrni! Det är nu mindre än 1 timme kvar tills Martina fyller 20! Oj oj oj! Och då ska hon ju firas!!

 

I övrigt har jag idag varit: trött. Somnade rätt sent, och hade matteprov klockan åtta nollnoll. Inte snällt! Haha, det kan inte ha gått bra alltså. Men det var bara ett förhör, så strunt samma. Jag gick i alla fall dit och gjorde det, så det var bra gjort av mig. Sedan hade jag religion o samhälle men det var verkligen inget speciellt. Åkte hem, fixade med p100, höll på att somna, åkte till pappa, intervjuade hon som skapat spelet Orangino (gick bra), åt middag, skrev ner intervjun, åkte till mamma, skrev lite på p100, nu ligger jag här! Nu ska jag försöka gå och lägga mig och sova med lars winnerbäck (på tröjan dårå..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback