260111

Hej! Ligger och lyssnar på Foals (se nedan), som jag för övrigt upptäckte idag. Deras album från 2010 verkar inte så dumt! Värt att köpa kanske?
Har förresten gått och lyssnat på Surfer Blood mitt i snöyran, har känts lite konstigt då låtarna ger stora strand/hav/surfing/sol vibbar, men det är ju trevligt! Bra album i alla fall.

Juste, var ju på mitt första pass på friskis idag! Det var rätt kul faktiskt, bas gympa haha. Men det var skönt, men blev lite trött efteråt såklart. Imorn har jag matteförhör, men det tänker jag inte skriva eller tänka på nu! :)

I helgen är det fullt upp! Ska fira Martina med middag och utgång på fredag, innan dess göra P100, lördag kanske shoppa och kolla på mobil och annat, sedan gå ut med ett stort gäng för att fira Martina igen och på söndag blir det att fira Sofia som blir sexton och sedan plugga plugga plugga!! Ingen vilohelg precis, men det blir nog kul!

Nej nu måste jag tvinga mig själv att gå och lägga mig så att jag förhoppningsvis i alla fall kan ha några rätt på proven imorn! Ciao belli!


Något fint att lyssna på såhär innan man går och lägger sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback