take me over

Hej. Sitter här och pluggar no, men har en svacka. Är jääättejättetrött. Har helt klart en dipp. Egentligen kanske jag borde gå och lägga mig, men vill verkligen plugga. Imorgon ska jag i alla fall plugga hela dagen!

Gick på stan med Lin förut idag, det var mysigt! Köpte block och hämtade ut kort jag tagit med Olympus OM-1:an i slutet av sommaren/början av hösten förra året. Blev förvånad över att se vad bra de blev ljus och färgmässigt trots att jag då inte hade en fungerande ljusmätare. Några bilder blev riktigt bra och det såg härligt ut med tunnare kläder och gröna träd ute. Nu fotar jag ju med den med en fungerande ljusmätare, så förhoppningsvis blir de bilderna lika bra, hehe! Kul att få bilderna framkallade sådär. Jag har tänkt dokumentera 2011 en del analogt, det är kul att göra och kunna! Just nu har jag färgfilm i OM-1:an och svartvitt i Pentaxen som jag också ska prova på...

Här kommer lite bilder jag tog när jag var ute på en liten promenad i...helgen?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback