i'm not leaving alone





Hej! Ligger i sängen och är sjukt trött just nu. Jag och Sofia åkte nämligen till Gustaf och Anna igår och hade film-marathon kan man säga. Stängde inte av tv ordentligen förrän sju eller sådär (på morgonen alltså)! Vi såg aldrig Ponyo, men det levande slottet, the girl who leapt through time, american gigolo, The Taking of Pelham 1 2 3 bland annat. Kan säga att jag är liite trött idag i alla fall! Men det var mysigt. Tidigare idag blev vi hämtade av pappa också, det var snällt. Tog ju helt klart ett tag att komma ut till Ekerö!

Idag har jag tänkt försöka arbete på mitt samhällsarbete (jag kan ju försöka i alla fall) och ikväll ska jag till Hettis som har födelsedagsdrink. Efteråt så ska de ut också, men jag tror faktiskt att jag inte pallar att följa med ut idag. Har väl sovit 2,5 timmar kanske! Fast har precis sovit en också.

Har verkligen tappat koll på dagarna, det här är sista helgen innan skolan börjar! Nu ska jag försöka få i mig någonting, är huungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback