i want the world to stop

Hallå hallå!

Har haft en lugn fredagskväll framför tv:n, har behövts. Idag har varit en lång skoldag och det känns väldigt väldigt skönt med helg nu! Just nu sitter jag och lyssnar på trevlig musik och känner mig småtrött. Sitter och tänker lite på sommaren, den kommer nog bli fin! Men man ska ju leva i nuet också! Så..jag har försökt börja fixa lite med min bokhylla. Massa saker kommer nog åka ned till byteshyllan! Har verkligen ingen användning av dem längre.

Idag lämnade jag in mitt samhällsarbete, är så glad att bara vara av med det. Nu ska jag fortsätta lyssna på musiken och fastna framför datorn. Martina, krya på dig nu!! Mjau and out!


Sjukt fin bild på mig o martyy


Kommentarer
Postat av: nån....

fin du är!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback