i need a yellow taxi cab

Hej!

Sitter och planerar när jag ska vakna imorgon. Börjar klockan 08.00 med matte, vilket härligt sätt att börja dagen! Kan verklige inte bärga mig..nä nu var jag ju inte helt seriös. Det känns ju inte så jättetroligt, men jag överlever nog. Snart är det ju helg!

Ikväll har jag pluggat en massa no. Har så himla mycket jag behöver göra nu, nästa vecka är fullpackad. No prov, matte förhör, italienska läxa, kanske samhällsprov, projektarbete råmanus ska lämnas in..och så fortsätter det! Tar aldrig slut helt enkelt..men bara en termin kvar! Eller inte riktigt, men vi säger så sålänge!

Nu ska jag plugga lite mer no, och sedan blir det kroppsbehandling från body shop så att hela mitt rum luktar grapefrukt. Mjau and out!




två bilder jag tog på landet i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback