vi är förlorare, vi två

Hej.

Jag har precis tatuerat mig! Haha, inte en riktig tatuering..hittade massa sådanan man använde när man var liten i en låda (har verkligen allt möjligt i mitt rum), och nu sitter en på mig! Lite flash backs haha.

I övrigt har jag gjort mig till en rosa grapefrukt (body shop), läst harry potter och lyssnat på bra musik. Nu är jag trött, men om jag känner mig själv rätt är jag nog uppe en stund till. Brukar ändå få svårt att sova när jag väl släcker lampan, har sovit till typ två idag så det skulle vara konstigt om det inte blev så ikväll också..

Ska också försöka bestämma mig, har en av de svåraste frågorna någonsin i mitt liv. Glass med chokladsås eller inte glass med chokladsås? Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback