They sparkle bubble over and in the morning all you got is rain

Hej. Just nu mår jag verkligen så himla konstigt, började må jätteilla helt plötsligt i duschen och gör det fortfarande..känner mig konstig överhuvud taget, som man gör när man mår dåligt ni vet..i armarna och huvudet. Haha det här låter ju jätteskumt, men tror att jag är överbelastad. Somnade väldigt sent igår (idag) och har tränat och pluggat idag, blev nog lite för mycket..så ska försöka lägga mig i sängen om typ 20 minuter kanske.

Imorgon blir det yoga 08.00, då kan jag ju i alla fall vara med på idrotten för en gångs skull! Wiho hehe. Nä, ska dricka upp mitt te och sedan krypa ner i sängen. Låter ju väldigt skönt.

Här får ni två bilder från igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback