Nowhere to run, ain't got nowhere to go

Hej! Om 40 minuter ska jag släpa mig iväg till Friskis & Svettis för att träna. Duktigt va? Alldeles nyss låg jag och höll på att somna på soffan till radion på tvn, farligt läge! Har i alla fall tvingat mig att gå upp för att försöka få lite plugg gjort, men det går ju uppenbarligen inte så himla bra, eftersom jag sitter här. Blir en härlig (eller inte) pluggkväll istället helt enkelt. Behövs, har antagligen samhällsprov nästa vecka som jag inte övat på en enda gång och ett naturkunskapsföredrag (+inlämning) som ännu är oskrivet. Nej nu blir jag ju bara sömnigare av att skriva om plugg. Lite somrigare bilder då man kunde ha tunnare kläder på sig, längtar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback