everything means everything

Hej! Ligger i sängen och lyssnar på musik...suprise!! På tisdag är det dags för the National på cirkus, woho woho!! Idag har jag sovit, hängt lite med gustaf, sovit, gått på promenad, sovit (typ) och haft trevligt middag med Johan och Magdalena! Igår såg jag True Grit på bio och åt på japansk restaurang (bara med pinnar, lovar!). Nu ska jag lyssna på lite musik och sedan försöka sova tror jag.
Imorgon ska jag kanske kolla på stan med mamma, plugga (borde iaf). Övriga planer för veckan:
-Sova
-Bio
-Konsert
-Fixa mitt rum
-Plugga (det förtränger vi)
-Hänga med kompisar
Blir nog ett fint lov, skönt. Har verkligen längtat. Here we go!
Såhär såg det typ ut när jag gick på promenad idag. 1 plus grad, score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback