don't give up

Heeeeej!

Det blev inget Dovas, men är för tillfället sjuk trött så det är lugnt! Har städat i mitt rum (så otroligt skönt att få bort saker) och chillat. Är väldigt glad över att det är helg. Lyssnar på fin musik och läser gamla vykort jag fått av bla. farmor och farfar, Lin när hon var liten, mormor och morfar, ett från Lotta osv. Kul! Kanske kan scanna in någon gång i framtiden, eller fota. We'll see. Har också hittat några saker jag letat efter, bland annat låg iPoden i koftfickan (klassiker). Tjo så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner igen det där ipods(vad heter det i plural?) i fickor...Jaa juustee det kan vara för att jag hade min ipod i typ ett år i min vinterjacka ;)

Postat av: mariaa

haha mm tänkte på dig när jag hittade den där

2011-02-05 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback