vad jag gjorde denna torsdag

  1. Tvingade mig själv upp vid sju, eftersom jag skulle till skolan!
  2. Såg julkalendern
  3. Åkte till skolan och stannade där i tio minuter. Skulle möta min mentor, men eftersom jag snart är klar med alla mina grejor fanns det inte så mycket att prata om!
  4. Hade tänkt gå och kolla på stan, men eftersom klockan inte var tillräckligt mycket åkte jag hem
  5. Såg American Beauty
  6. Försökte skriva början på filmanalys, men gjorde annat istället
  7. Sov någon timme
  8. Duschat
  9. Åt middag
  10. Bakade pepparkakor
  11. Pratade med Louise i 1,5 timme!
Jahapp! Så såg min dag ut, intressant va? Har varit så extremt otroligt fruktansvärt trött idag, så humöret har kanske inte varit på topp. Men hoppas jag känner mig piggare imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback