januari februari mars

Nä hörrni, nu kände jag att det är dags att börja tillbakablickarna över året. 2011 är ju trots att snart slut. Mindre än 30 dagar kvar. Vi börjar med januari-mars


Året började med att Hettis fyllde år, och det firades såklart!


Det var snö och kallt ute!


Såhä3 kunde jag se ut en vanlig vinterdag.


Gick och fotade lite över allt...


Till och med i skolan!












Och så shoppade jag med Lin såklart!




Och så firade vi att Sofia fyllde 16 också såklart!



februari.



I februari kunde jag se ut såhär!







Här var vi på Retro och sedan NU! om jag inte minns fel! På de här bilderna ser jag väldigt liten ut tycker jag.


Det var också i februari jag fick min studentmössa!



Och så var jag och Lin och såg Band of Horses




Och det var fortfarande snö.

mars.


Den tredje mars var jag på en av de bästa konserterna jag varit på detta år; The National på Cirkus.






Så här kunde jag se ut i mars! Dessutom började solen komma tillbaka och man kunde sitta på balkongen!


Promenad med mamma


Fika med Hettis och Johanna på Espresso House. Tror jag fikade hur många gånger som helst under den här månaden.






Jag, Hettis och Johanna gick för första gången detta år till skolan i mars


I slutet av mars var det en del utgången också. Först hängde vi i Louise källare


Och sedan på Berns!


Och så gick jag ut för första gången med Lisa, som fyllt 18 i februari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback