juli


I slutet av juni åkte jag med Lin och Martina till London. Vi var där 29/6-4/7. Vi bodde på ett lägenhetshotell på gatan ovan.








Jag och Lin besökte Notting Hill och gick på marknad.


Lin hittade bästa kafet.




Middag med mamma, Johan och Magdalena på balkongen!


Gunnar




Fika med mamma på Vetekatten


Kastellholmen med Lin


Vapiano och Sommar!(Baba Sonic) med Lin


Sedan åkte jag och mamma till vackra Garda i Italien! Där:


-Solade vi på stranden


- Åt jag nästan varje dag prosciutto med honungsmelon. Så. himla. gott.


- Läste vi böcker (bland annat Paganinikontraktet som var svår att lägga ifrån sig)


- Åt vi världens godaste glass (speciellt chokladglassen!!) varje kväll


- Fanns det ett grodmuseum. Typ. Haha.


- Var vattnet så skönt att simma i och hur klart som helst


- Åkte vi på en utflyckt till Verona, fullproppad av folk och vackra byggnader!


- Tog vi oss upp för Gardas berg La Rocca!




Fantastisk utsikt och vacker skog. Vi besökte även klostret (som inte var helt lätt att hitta till!) där vi träffade en väldigt rolig munk och köpte godaste olivoljan och massa andra saker.


Och åt tonvis supergoda middagar förstås


Jag shoppade på rean!


Strax efter vi kom hem från Italien tog jag och mamma tåget ned till Vadstena. Vi skulle nämligen på begravning för min farfar som gått bort medan jag var i London. Det var väldigt väldigt sorgligt.


Mamma och farmor på begravningskaffe


Efteråt stannade jag några dagar. Här är Johan och Magdalena!


Micke och Cissi


Fina farmor


Tåkern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback