julafton är över för tvåtusenelva

Hej! Det är alltid så konstigt, man väntar, räknar ned dagar, och sedan kommer dagen man väntat på och jag tänker "idag är det julafton, äntligen!". Och sedan: Poff - så är det över. Går så himla snabbt!

Har i alla fall varit en mycket utmärkt julafton, enligt mina åsikter i alla fall! Har fått många fina presenter, det blir jag väldigt glad över! Men framför allt blir jag gladast över att bara träffas och vara tillsammans.

Idag har det blivit julfilmer att vakna till, gröt, julskinka, paket, trevlig sällskap och supergod julmiddag. Det är verkligen bara att proppa i sig så mycket man kan, haha! Imorgon blir det julskinksmacka och julafton 2 hos pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback