april maj

april.


Precis som mars månad började även april med en fin konsert, nämligen Belle & Sebastian på Cirkus!




Våren började komma!




Den 5 april var det dags för min studentskiva. Det var krigstema och jag var flygstridspilot alá Top Gun!




Även fast jag hade halsfluss och helt extremt ont i halsen så blev det väldigt roligt!





Jag & Lin!


Sol, skinnjacka, solglasögon. Åh


Jag och Lin var på Skinnis


Jag, Johanna, Martina mfl på picknick


Satt vid strandvägen


Kungsträdgården var full av rosa körsbärsträd, alltid lika fint. Fina hettis och jag gick och kollade och åt glass!







Tog med kameran till skolan. Här; Louise och Johanna på lunchen i skolan!




Elin och jag!


Micke och Cissi kom på balkonglunch!




Och så kom mösspåtagningsdagen! Alla treor var himla glada. Trots att det var sol var det väldigt blåsigt kommer jag ihåg.



Glad Louise




Efteråt gick vi till Fridays




Lin och jag gick runt i Gamla stan och fotade en dag



maj.


Och så välkomnade vi maj med öppna armar! Väldigt grönt och fint hade det blivit ute.


Såhär såg jag ut en vanlig skoldag.


Den här kvällen var rolig kommer jag ihåg. Började på Daam, men drog  vidare till Olssons skor, kul!


Och så blev det dags för Lins studenskiva, på Engelen!






Och så var jag och Lin och såg Serenades på Södra Teatern. En väldigt fin konsert, även fast den inte var så lång!


På morsdag åt vi brunch


Och sedan fyllde Johanna 20 år! Jag och Louise köpte muffins och fina ljus


Och så fixade vi inför flaket (även fast det ser ut som om jag är en hippie som ska protestera eller något :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback