popaganda pepp!

Hej! Hade min första lektion idag, gick helt okej! Bestämde mig för att sova någon timme istället för att åka direkt till Popaganda, vilket känns som helt rätt van. Nu är jag en helt ny människa! Missade Me and My Army, men det får bli en annan dag! Det som står på schema idag är:

- Lite Cults, om jag hinner.
- Henrik Berggren
- Is Tropical
- The Go! Team
- Serenades
- Arcade Fire

Börjar bli riktitg pepp nu! Känns som om att det kommer bli en bra dag! Solen har ju kommit nu också, måste vara ett bra tecken!

Tänkte ta med mig kameran + teleobjektivet också, det känns kul! Var ett tag sedan, så nu är det dags.

Bilder från tidigare år:


Lykke Li - 09


Jag och Lin -09. Det började spöregna under MGMT, mys!




Belle & Sebastian -10


Shout Out Louds -10


Jag och Lin -10


Enda skillnaden i traditionen blir dock att Lin inte är med, för hon är ju i Azorerna! Men Micke ska dit så det blir nog himla trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback