ur mobilen

Bilder från den här veckan:
1. Jag och Louise provar hattar på H&M
2. Jag äter kiwi (gul som ni ser) och har blåa/gröna naglar
3. Äter glass med Lin på glassfabriken. Passionsfruktssorben var jättegod!
Åt asiatisk lunch på Pong med mamma!
Såg batman och Christine Meltzer på stan
Precis hemkommen från utgång
Något oklart utanför mitt fönster
Söt katt.
Bilder från idag:
Te på balkongen
Dekorerade väggen
Roligt skivomslag på Elton John
Satt på golvet (på kuddar) och lyssnade på musik etc.
God middag
Städade i mitt rum - och hittade mina pokémon kort.
<3
Hittade kort jag fått från alla i min klass när jag opererat bort min blindtarm. Den här var från ena pojkvännen, Eugen! Haha
Det här var från min andra pojkvän,  Theodor! Haha så söta
Kortet från Lin
Ny bokhylla i mitt rum!!
Packat
Tittat på sagan om de två tornen
Ska försöka gå och lägga mig snart, men ska titta lite grann på sagan om de två tornen först. Går ju på tv. Sedan sova, måste packa det sista imorgon och sedan bär det av till Arlanda och Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback