Popaganda dag II


Popaganda dag 2 började med att jag (som den tidsoptimist jag är) stressade för att hinna se något av Urban Cone. Det gjorde jag!






Jag gick sedan vidare till Those Dancing Days eftersom jag inte hade något att göra på 45 minuter. Dock stannade jag inte där så himla länge, eftersom jag hellre väntade på nästa band längst fram


Och så var det dags för Syket!




Vädret var superfint och folk badade


Sedan sprang jag vidare och tittade på Jenny Wilson & Tensta Gospel Choir. Riktigt bra faktiskt!








Kollade en kort stund på herrarnas konstsim, men gick sedan iväg och ställde mig längst fram i väntan på nästa band..




..Delorean! Riktigt bra drag och kul att fota/lyssna på







Sedan sprang jag vidare till Säkert! som började exakt när Delorean slutade








Förutom att hon tappade texten ett antal gånger så var det bra, även om jag tyckte att Markus Krunegård från gårdagen kunde kommit och kört "Det kommer bara leda något ont" tillsammans med henne.


Efter att ha ätit thailändsk middag och sett Junip på avstånd gick jag och väntade på att Midlake skulle börja. Det var fint, men väldigt lugnt.










Sista uppträdandet fick bli JJ, jag skippade helt enkelt Lykke Li. Var helt slut i kroppen och såg fram emot att få komma hem och lägga mig i min säng. Sammanfattningsvis en otroligt lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback