tillfälliga minuter av glädje

Hej! Nu har jag hållt på med p100 i flera timmar..shit alltså. Vilken dag. Har verkligen ansträngt mig. Håll tummen klockan 13.20 imorgon!!! Då ska jag ha redovisning för mina lärare..sen blir det att direkt plugga samhälle, har prov på torsdag och har inte kunnat plugga någonting.

Är i alla fall lite glad för tillfället. Har typ gjort klart min Power Point, höll det för mamma och det blev 18.45 minuter! Får högst vara 20 minuter, så perfekt! Och sen så pratade jag och Hettis en massa om sommaren, gud vad jag ser fram emot den. Tror den kommer bli så bra!! Lyssnar på Belle & Sebastian också, livet känns lite lättare för tillfället. Kommer snart försvinna, men njuter av det de få minuterna det håller!

Imorgon blir det skola för första gången på tre veckor..kan nog bli ok. Får fokusera på att jag ska till Kungsträdgården efteråt, makes me happy!



så fint

Kommentarer
Postat av: Nille

Bra smak, jag älskar Belle & Sebastian.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback