26 april











5 bilder från idag.

Första dagen i skolan efter tre veckor! Kul att vara tillbaka faktiskt. Firade det fina vädret med en av mina favoritklänningar! Äntligen fick jag träffa lite kompisar igen, hade först naturkunskap, sedan lunch, samhälle och till sist min redovisning. Den gick jättebra, gud vad glad jag blev! Juste, Johanna lämnade oss för Spanien idag också! Buhu! Som tur är kommer hon tillbaka om en vecka igen!

Efter min redovisning, med en sten lyft från hjärtat, tog Hettis och jag vårt pick och pack och begav oss till underbara Kungsträdgården. Ni har nog fattat min entusiasm vid det här laget. Måste gå dit igen. Ska ta med mitt fina teleobjektiv och även en analog och fota tusen bilder eller så. Får helt enkelt inte nog. Vi satt där, pluggade faktiskt lite samhälle och pratade om annat också såklart. Jag åt glass, mjau! Solen tittade fram och då blev det jätteskönt. Sedan promenerade vi Strandvägen hem, fast då var det kyligare.

Somnade i soffan efter middagen, men lyckades med lite hjälp plugga lite samhälle. Imorn ska jag bara plugga samhälle, seriöst hela dagen. Och kvällen. Och lite p100. Blir väl kanske inte världens roligaste dag, men man måste väl ha sådana också antar jag! Dessutom är studenten så sjukt nära nu!

Aja. Dags att logga ut härifrån och från facebook och sova. Det behöver jag. Känner av halsen lite, undra om jag behöver få någon att kolla på den igen. Vill inte gå runt med något som skulle kunna fixas ju! En bra dag i alla fall, tomorrow's another! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback