there are more wishes than stars

Hej hej hej! Idag var jag på min första elgitarr lektion!

Fick låna pappas fina gitarr, som var sjukt tung! Är van vid min lätta, akustiska gitarr, så nu känns det en del i ryggen..men en ny typ av vardagsträning kanske? Haha..aa men det var kul i alla fall. Gick bra, var grundläggande med olika takt och sånt där. Läraren verkar jättesnäll och bra, fick nämligen en privatlektion eftersom inga andra kom! Men det vara bara bra för mig. Är rätt trött, så ska nog inte vara uppe för länge, även fast vi har projektdag hela dagen imorgon --> inga riktiga lektioner. Får alltså lite sovmorgon! Ska se till att få mycket plugg gjort, eftersom proven och liknande kommer med stormande steg..wish me luck!

Nej nu ska jag stänga av datorn, är alldeles för trött...god natt!






bilder ur arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback