på självaste födelsedagen

Jamen hörrni, igår vad det ju min födelsedag!!(Ja, jag vet hur mycket jag tjatar, men ni får stå ut till nästa vecka hihi). Har några bilder som lin tagit:

Först var jag ju såklart i skolan. Men efteråt mötte jag upp Lin vid stureplan och så gick vi och fikade!





Lin bjöd mig på macaron och te! (även om jag insisterade på att betala själv eftersom jag fick en sån fin present, men lyckades inte övertala henne!)



så här såg jag ut!


Jag var tvungen att åka hem för middag


Men på kvällen träffades vi igen!


Jag o Lin!!




Ikväll åt
jag middag på Nostrano med Johan, Magdalena, Cissi, Micke och mamma! Det var jättetrevligt, och fick världens finaste present - ett teleobjektiv! Blev verkligen glad. Maten var jättegod, det fanns bara 20 sittplatsen, så det var litet men väldigt mysigt, och sällskapet var super såklart! En väldigt trevligt torsdagskväll alltså.
Imorn ska jag firas av pappa o Sofia! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback