att bli firad

Hej! Jag har ju visat hur min födelsedag var, men jag har blivit firad även på torsdagen, fredagen och idag! Här kommer lite bilder:


I torsdags mötte jag och mamma Micke, Johan, Magdalena och Cissi på restuarangen Nostrano för att äta middag tillsammans! På bordet väntade ett stort paket!


Jag fick ett teleobjektiv!


Cissi och Johan!


Micke!


Johan!


Mamma!



Min förrätt: Carpaccio Classico! Mums mums mums!


Min huvudrätt, supergod!


Och tillslut - efterrätt! Himla god citronsorbet.


Jag och Mallan


Jag o Micke


En mycket trevlig middag!!


Fredag:


I fredags åt jag middag med pappa o Sofia.


papi!


Sofia!

Min förrätt, mumsi!


Också huvudrätt!


Och jag! Till efterrätt åt jag jordgubbssorbet och också var väldigt god!


Bilderna från idag kommer någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback