i've made a lot of mistakes

Häpp häpp! Här sitter jag och bloggar halv ett på en måndag. Hur gick det här till? Okej, den här gången kanske jag hade ganska bra kolla på tiden..men ändå!
Idag har jag gjort mycket, eller inte. Det beror på vad man räknar förstås! Fixade tex i min garderob, jag har ju faktiskt några jeans! Höhö. Sjukt mycket saker jag har egentligen...tog ett tag att fixa kan jag säga! Och det här var bara en av garderoberna..men har börjat i alla fall - goodie!

Har pluggat också, matte och naturkunskap. Inte kul då, men skönt att ha det gjort nu! Mu mu. Är lite trött, fast helt uppvarvad på samma gång. Ni förstår kanske. Haha, nej nu måste jag sluta. Godnatt hattifnatt! (hm kanske borde läsa mumin appråpå hattifnatt? :D)




två gamla bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback