it comes and goes in waves


 

Hej hej! Det är "roligt", just nu känner jag mig piggare än vad jag gjort på hela dagen. Konstigt det där. Kvällsmänniska är jag helt klart i alla fall.
Gick bra på gitarren, på spelade den
här, det var kuligt! Tog mig ett bad förut, det var riktigt skönt om någon ville veta!

Idag har det verkligen varit kallt, snöigt, och halt nu på kvällen! Hoppas jag slipper halka!
Imorgon blir det en ganska lång dag, går i skolan 08.30-16.00. Och så måste jag plugga efteråt, har prov på fredag! Det är därför jag är lite osocial nu för tiden, för att jag måste plugga så mycket. Tråkigt såklart. Men jag vill ju få väldigt bra resultat..och då måste man jobba!

Nej dags att gå! Ska försöka att sova i alla fall. Annars får jag läsa eller något. God nattis!


(På söndag är det första advent!!!! Tiden går snabbt nu..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback