23.10

Hej hej hej! Vilket väder det varit idag..gav mig ut för att ta mig till gitarrlektionen - blev ganska blöt kan jag säga. Gick i alla fall bra..:) Har gjort klart stödord till mitt tal jag ska ha på torsdag, hoppas hoppas hoppas det kommer gå bra! Håll en tumme. Annars är det verkligen på tiden att jag går o lägger mig, har endast en lektion imorgon dock. Italienska. Sedan ska jag bla. till banken och fixa en grej och plugga, plugga och vad var det mer...hmm..juste, plugga! Aa så kul kan man ha! Kanske blir en annan grej på kvällen dock, får se..godnatt!


Kommentarer
Postat av: ehhhh

alltså shit vad cool du är, nu blev man ju sugen på att skaffa lugg också! tack!! (aldrig får man vara nöjd....gosh....skoja...)

Postat av: mariaaaa

naaww hahahaa. godnatt kjompis

2010-11-10 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback