sleepy


bilden är taget av lin, jag vet inte riktigt vad jag håller på med, ha ha!

Hej! Är hel trött i huvudet! Har bara haft eget arbete- lektioner idag, så har helt enkelt inte behövt gå till skolan!
Vaknade däremot vid nio, tog det lugnt, pluggade historia. Drog mig senare iväg till sjukgymnastiken. När jag var klar där gick jag längs götgatan, gick förbi mammas jobb, köpte hem frimurare och åkte hem och vilade.
Runt 6-tiden kom Magdalena hit och hjälpte mig plugga filosofi! Det var jättebra, tack igen! :)
Har muntligt förhör imorgon, så håll en tumme mellan 13.20-14.35!

Dags att sova nu tror jag. Vaknade imorse kl. 05.00 och trodde att klockan var fem på eftermiddagen. Ibland kan man få för sig konstiga saker när man är trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback