matte matte matte matte matte matte

Åh gud vad jag är trött på matte just nu, eller skolplugg över huvudtaget. Har idag varit lite sjuk idag, känt mig febrig och jättetrött, så det var tur att jag bara hade en (onödig) lektion. Har därför inte kunnat plugga lika mycket som jag velat. Det visade sig som tur var att provet var imorn istället för i dag så jag har i alla fall kunnat plugga lite idag! Puh säger jag bara. Har pluggat hela helgen. Det var skönt att jag kunde ta det lugnt på landet först. Hoppas i alla fall att jag fått samma sjukgrej som mamma fick i helgen, kände sig konstig en dag - borta nästa!

Efter det här har jag kvar:
-Filosofi förhör
- Vetenskaplig rapport (stress!!)
- Samhällsprov (kommer hata David för evigt)
- Bildanalys (två dagar innan skolavslutningen, snällt Anita)

Aja kommer i alla fall ha prov imorgon i ca 4 timmar. Vet inte hur jag ska klara av det. Har svårt att koncentrera mig bara för en/två timmar. Men en sak är klar: min väska kommer vara full av mat och dryck, ha ha! Håll en tumme från 08.20 o fyra timmar framåt, det behöver jag! Blir sängen snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback