måndags

lite bilder från i måndags:



sen frukost. det är alltid trevligt att ha en fin kopp att dricka ur.


solen kom fram och sken på vår balkong. tjoho!


så fick jag en väldig lust att prova mina nya knästrumpor!


innan jag skulle plugga var jag tvungen att spela lite på gitarren. jag gillar att stå vid fönstret


efter att ha pluggat ett tag var det
dags för en promenad!


det började bli mörkt och det var kallt. då är det tur att det finns lyktstolpar





sedan blev jag jättekonstig i huvudet och mådde illa och behövde vila. ville mer än vad jag orkade. det blev te och pappan och havet


dags att laga middag!



pasta med ceranoskinka, paprikasås, ruccola och sånt. jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback