vill ha dig

Hej!
Dagen började med historia & svenska då vi kollade på filmen Gandhi. Samtidigt fick man prata betyg med Anita. Sedan hade jag samhälle, då vi fick kolla på en annan film som var rätt konstig..vi pratade i alla fall betyg också, och även fast jag fick vänta till typ sist så gick det bra! Åt en snabb lunch och sedan gick jag och kollade på konserten i skolan, eller snarare utanför eftersom det var utomhus! Det var supervarmt. Gick barbent förresten, första gången för i år! Konserten var bra.

Efteråt gick jag, Louise, Isabella, Elin och Johanna till Humlegården och satt där på en filt i typ två timmar, det var mysigt! Åkte hem, åt och gick sedan en promenad med lin och köpte ett kort till grönan för imorgon. Mysigt det med. Var jäättetrött i benen efter åt ha ha. Har också ätit jordgubbar med vit choklad på balkongen. Börjar bli sömnig, blev rätt tidigt i morse. Kanske kryper ner i sängen och tittar på ett avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback