wash away

Hej! Dagen:

- Samhällsprov! (mindre komplicerat än vad jag trott)
- Vara hemma och gå på promenad med Lin
- Fota med Lin
- Ta det lugnt resten av kvällen. Inget plugg idag!

Har varit en bra dag! Var såklart nerväs inför provet och satt och pluggade på det under svenskan/historian, men det var ändå mindre komplicerat än vad jag trott. Hoppas det gick bra! Vi fick sluta tidigare, och Lin ringde efter ett tag jag kommit hem. Vi var först hemma hos mig och åt och kollade på tv och sedan tog vi en promenad. När vi kommit hem fixade vi oss o fotade. Lägger upp lite foton snart.
Ska nog se ett gilmore girls avsnitt och sedan sova. Läsa lite i engelskaboken också kanske. Är verkligen glad att provet är över! Pjuh.

Imorgon ska jag antagligen träffa Lin och på lördag ska jag på bio! Ska bli kulkul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback