När sommarn kommer flyr jag över havet


Veckorna går, läxorna består. Har såå mycket att göra den här veckan..

Oj hjälp vad jag är trött. Har haft en halvkonstig dag.

Första lektionen var egentligen rätt onödig, eftersom det var ungefär halva klassen som kom till skolan pga tunnelbaneproblemen så fick vi kolla på en film istället för att ha en genomgång.
Lektionen efteråt var historia, då jag skulle ha mitt föredrag. Edvin i min grupp (han som har varit med och hjälpt till) kom senare och en annan grupp var före oss. Som alltid på Anitas lektioner blir det något fel på tekniken, med powerpointen. Det tar en halvtimme innan den första gruppen får börja. Sedan, efteråt, när det var vår tur blev det problem med tekniken igen! Fick stå där vid datorn och hann stressa upp mig en del. Tillslut fick vi ha föredraget och jag pratade på och kände mig mest stressad, men tydligen verkar det gått rätt bra. Enligt de andra så hade jag verkat hur lugnt som helst haha.

När jag skulle åka hem kom inte varken 4an, 72an eller 42an, och tillslut orkade jag inte vänta längre och gick till ettans busshållplats. Hade den perfekta timingen (eller inte..) med att glömma vantar just idag, då det var extremt kallt ute. Det var så sjukt kallt att när jag tillslut kom på bussen var helt frusen. Kom hem, åt lunch, kröp ner under täcket och stack så småning om iväg till sjukgymnasten. Efteråt åkte jag till Hettis, och vi pluggade matte tillsammans. Åkte vidare hem och nu måste jag fortsätta läsa engelska. Har lite mer än hundra sidor att läsa ut ikväll (och ev. under bussresan till skolan). Ska ta min stora kopp te och lägga mig i sängen och läsa även fast jag är så trött så att jag skulle kunna somna här och nu i denna stol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback