i'd rather dace with you

Hallå i stugan.

Måndag, måndag,måndag. Var riktigt trött imorse när jag var tvungen att gå upp. Men jag lyckades ta mig till skolan och hålla mig vaken hela samhällslektionen. Och vet ni vad, jag och min grupp i historia (han som kommer ibland och han som alltid försvinner) jobbade faktiskt idag! Måste vara ett mirakel eller något. Det var bra i alla fall, speciellt eftersom vi ska ha en muntlig redovisning på nästa måndag, alltså inom en vecka! Ihh. Aja, går nog bra, förhoppningsvis ha ha.

Har förövrigt varit på sjukgymnastik, gick götgatan till slussen idag, gillar verkligen den gatan! Gick och kollade på hattarna på hattbaren, och så hördes det lite musik á la amelie från monmarte så det kändes nästan som i en film.
Snart blir det i alla fall middag, och ikväll måste jag plugga. Vecka åtta kommer inte bli rolig.
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback