god morgon god morgon

Godmorgon! Hinner skriva ett litet inlägg idag innan jag åker till skolan.
Igår pluggade jag i princip hela dagen. Tog en 20 minuters promenad i det iskalla vädret (hade till och med täckbyxor på mig, så kallt var det). Men det var ändå skönt att komma ut. Efteråt pluggade jag flera timmar, gjorde framför allt matte (har prov på torsdag) och historia (har muntligt föredrag idag, så håll en tumme 10.55-12.10!). Är inte så nervös för historian just nu, men kommer helt klart bli det senare idag.
Om ni inte har tittat på termometern idag så kan jag säga att det är ännu kallare idag! -21 grader! Ja, tjugoen minusgrader! Det är ju lite sjukt. Har inte varit med om en sån här kall vinter förut, visste inte riktigt vad jag skulle ta på mig idag när jag fick reda på det. Har i alla fall två koftor (sammanlagt typ 4 lager). Nej nu måste jag gå, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback