Man måste dö några gånger innan man kan leva

Heje! Sitter i skolan och är mpttligt sömnig. Blev inte så mycket sömn inatt! Men det gör kanske inte så jättejättemycket. Måste bara orka plugga idag..men men. Har i alla fall snart webbdesign (inte så jättetaggad) och sedan lunch. Är redan nu lite hungrig! Har glömt mobilen hemma tror jag, vad konstigt det känns. Man är verkligen beroende av den nu för tiden.

Förövrigt ska jag till en ny läkare idag och kanske fika efteråt, det låter ju trevligt. Sofia har laddat över bilder från Håkan-kvällen, så jag kan ju visa!


Vi tog tunnelbanan till mot Globen!


Sofia


Så stod vi utanför Globen Gate och väntade på att få komma in! Det var kallt


JAG OCH HÅKAN!


Efteråt fikade vi och åt middag!


Lite planering och kanin-Håkan! (ritad av mig dårå höhö!)


Moi!


Och så var det dags att gå till Hovet! Biljetter hade vi som tur var


Och så spelade han i två timmar +! Bra!!

Nu börjar strax min lektion, så det kanske är bäst att sluta..tjo så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback