lin

Jag har en fin vän. Vi har känt varandra i nu 16 år ungefär, och det är ju väldigt väldigt länge. Vi bråkar inte ofta, men vi har haft både uppgångar och nedgångar. Men oavsett hur lång tid det går till vi träffas så är det alltid lika dant, alltid lika roligt. Du finns alltid där och det är inget alla gör. Att jag inte är här på din födelsedag, och speciellt 18-årsdag är ju så dåligt av mig det kan bli, men firad kommer du bli efteråt, och det ska nog bli fint ska du se!

Har så många minnen! Lekar i gympasalen, roliga webcamfilmer, konserter, första festivalen, göteborg när vi var mindre, kan räkna upp hur många som helst! Och fler lär skapas!

Jag vill bara att du ska veta hur mycket du och din vänskap betyder för mig, kanske visar jag det inte så ofta. Men min bästa vän är du allt!

Kommentarer
Postat av: Lin

<3

2010-12-15 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback