kvällen innan

Nämen hallå hallå! Har precis tagit ett bad så nu är jag ren o fräsch. Har nästan packat klart allt nu. Har haft lite resfeber idag tror jag hihi. Har också fikat med Cissi o Micke, det var trevligt! Jättetrevligt folk på fiken vi var på också, lite ovanligt sådär (tråkigt nog). Har fixat till imorn resten av dan. Kan inte fatta att jag sitter på ett tåg mot göteborg imorgon tillsammans med lin! Har köpt regnkläder också efter tips från Micke, och såg senare att det tydligen ska ösa ner just över Göteborg på fredag. Så nu är det klappat o klart!

Ska snart fortsätta packa, hoppas kunna sova bra inatt fastän jag ska vakna rätt tidigt. Drömde imorse hur jag skulle åka iväg till Göteborg, men Lin var inte där och jag saknade en massa saker jag skulle packat. Hoppas det inte blir så imorn! Godnatt!




jag o lin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback