i sleep with the tv on

Hallåå hallå! Igår var första riktiga skoldagen, och min allra längsta dag. Började kl. 08.20 och slutade 16.50, härlig dag att börja på. Hade religionskunskap, webbdesign, italienska, matte C och samhälle. Kan säga att jag var lite trött efter den dagen. Johan, Micke, Magdalena och Cissi var här på middag, det var trevligt såklart, även om jag var sjukt trött.
Idag gick jag ändå upp strax efter elva (bra för att vara mig på en lördag), kollade på en film (en underbar dag) och försökte göra lite av min historiauppgift jag måste lämna in. Åt lunch och läste lite i min bok, men blev så himla trött (från igår tror jag) att jag gick och vilade, vilket slutade med att jag sov i några timmar. Har varit jättetrött resten av kvällen, men nu sitter jag o Sofia här i vardagsrummet och jag kollar på Sagan om de två tornen (såg min bästa väns bröllop innan dess). Skönt att bara kunna sitta o slappa. Imorn ska jag väl plugga lite och försöka lägga mig i tid inför skoldag nr. 2! Fyller ju år rätt snart förresten, tjoho!






bild 1 från london, bild 2 från Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback