18 augusti

Hallå hallå! Idag har jag haft sjukgymnastik (för sista gången för nu), tagit det lugnt och sedan ätit middag med Hettis, Johanna och Louise, trevligt såklart! Sedan fikade vi. När Hettis o Johanna åkt hem fortsatte jag o Louise och köpte lite godis och satt o prata. Sedan åkte jag hemmåt o nu sitter jag här!

Imorgon är det dags för skola igen..lite blandade känslor haha! Ska bli kul att se alla igen. Kommer dessutom ha några nya ämnen och lärare, får se hur det blir. Men har ett helt annat schema jämfört med förra året, då jag ofta började rätt sent och slutade rätt tidigt. Nu börjar jag tidigt och slutar sent nästan varje dag! Har, tillskillnad från nästan alla andra, jättemånga lektioner på t.ex. fredagen, då de flesta har håltimme. Men som sagt, jag får väl se hur det blir!

Kommer åka buss med L,H och J imorn till skolan, har samling och grej i aulan och på kvällen ska jag nog se The Ark på grönan, de kan nog vara rätt roliga att se! Nej nu ska jag lägga mig och läsa. Godnatt!!



(nästa helg är det Popaganda med Lin! inte pjåkigt alls!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback