påskhelgen

Torsdag

Kicki o pappa kom förbi och hämtade mig och så åkte vi och handlade lite



Fredag

nästa dag var det långfredag. Vi satte oss i bilen och åkte för att titta på när Kicki sjöng i kyrkan




Kicki o Sofia


man såg påskpynt  då och då


Sedan blev det fika på Mocco med Claes, Katarina, pappa och Sofia!


När muggarna var urdruckna var det dags att dra sig vidare

Lördag

Sofia letade efter en klänning till sin konfirmation och jag skulle köpa nya gitarrsträngar. Men det var stängt! Jag och pappa gick och satte oss på Åhlens uteterass (restuarangen högst upp) och åt lunch! Och så kom Kicki och Sofia dit och åt de med. Bra utsikt.


Jag åt bakad potatis m currykycklingröra. Gott gott!


Dags att gå vidare!


Soffiloff


Pappa o Kicki hade plötsligt försvunnit. Färgglatt påskpynt fanns på östermalmstorg.


Moi, hej hej


Tillslut hittade vi pappa...på systemet!


Och jag såg några söta får också


Vi gick vidare till Mocco (vi har blivit stammisar)


Papi o Sofia


De delade på en kokos boll. Den såg väldigt god ut.


Medan jag bara drack te




Kicki kom och hon hade med sig påskägg!


Som innehöll fina saker!


Sedan blev det lite vila i mitt rum


God middag!


Förrätt, mums


Ljus var tända


Pappa tog fram gitarren lite


Och sedan träffade jag Lin! Vi var ute och sedan följde hon med mig hem o vi åt godis o spelade lite spel!


Har inga bilder från söndagen, men då var det först påskmiddag med johan, magdalena och mamma och sedan tog jag och j&m bussen till pappa, kicki o sofia för middag!
Det var min helg i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback