Min födelsedag

För det är ingen vanlig dag nej det är ju min födelsedag, hurra hurra hurra!

Väcktes imorse av "ja må hon leva", presenter och frukost på sängen. Härligt! Fick lite kläder, ett gitarr ställ, en necessär och lite andra saker. Jättefint alltihop! Gjorde mig sedan i ordning och skyndade mig iväg till bussen. Hann med som tur var, puh!

Bara halva klassen var på mentorstiden, de "visste väl inte att vi hade det" eller nått haha. Hade sedan matte, sedan svenska och till sist idrott. Efter åt bjöd Hettis mig på en fika, det var gulligt, och sedan tog jag bussen hem.
Lin kom hem till mig med jag åt lite och senare åkte vi för att försöka hitta ett ställe som Lin tyckte att vi skulle gå till. Vi gick rätt långt och hittade det inte, ha ha. Vi satte oss på ett annat ställe istället och jag blev bjuden på fika igen! Det var mysigt. Fick en present också! Det var att jag fick välja en konsert vi skulle gå på tillsammans och så skulle hon bjuda mig! Tack så jättemycket igen!! Efter det följde jag med Lin som skulle handla och sedan tog vi oss hemmåt.

Har haft en jättebra födelsedag!




En bild från idag, kanske kommer någon mer imorn! På bilden kan ni se min nya röda kappa!


Jag och Lin!


Kommentarer
Postat av: Lin

Det är en riktigt sexig tjej den där Lin ;)

Postat av: maria

haha aa

2009-09-16 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback