still sick

Hello. Fortfarande sjuk. Har varit sjuk hela veckan. Åh kan jag aldrig få vara frisk? Känns som om jag har varit väldigt mycket sjuk det här året, och de senaste åren över huvud tagen för den delen. Har de senaste dagarna mest ätit glass, sovit och kollat på tv. Gilmore girls, project runway osv. Idag såg jag en av mina favoritfilmer också, Walk the line. Har fixat lite med mitt fotoalbum också.

Ligger och tittar på Modehuset Chanel, de är i Paris. Dit ska jag i vinter! Har aldrig varit där, ska bli kul. Nej nu måste jag gå, är alldeles för trött. Orkade blogga i alla fall..hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken jätte häftig bild! :O och krya på dig också :) <3<3

Postat av: Mariaaa

taaaack :D <3<3

2009-09-14 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback