orkade sätta mig vid datorn yey

Hej. Jag har varit sjuk, är fortfarande inte frisk. Men jag orkar blogga, alltid något, eller hur?

Blev sjuk förra fredagen och har i princip bara legat i sängen/soffan och kollat på tv och film, har inte orkat göra något annat. Kan säga att jag har sett många filmer, våra filmkanaler har kommit till stor användning. Har sett ungefär 15 filmer. Idag hyrde mamma tre till åt mig också, tjoho! Har haft någon typ av influensa, kanske svininfluensan vem vet, och jättehög feber, 39,5 i flera dagar. Men nu är den borta, fast jag är väldigt trött och lite hostig och har ont i ryggen och sådant. Har varit borta från skolan över en vecka nu. Inte kul. Men förhoppningsvis blir jag frisk snart.

Ikväll så har jag tittat på idol och grey's anatomy och nu ska jag gå och lägga mig. Kommer förhoppningsvis sova tills någon väcker mig. Godnatt

Hittade några gamla bilder

Gammal bild på mig haha




Ser inte helt fel ut med fint väder och en fin pool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback