Klädletning o julkänsla

Hallå! Idag har jag varit rätt trött. Har känt mig väldigt julig också! Jag har lyssnat på julmusik..haha! Okej, lite överdrivet kanske, men det var mysigt! Och så kom jag och tänka på min favoritjulkalender Mysteriet på greveholm som jag älskade och har på vhs. Hittade det på youtube!! Jättekul att se igen, haha. Verkligen mycket nostalgi!

Annars idag har sett filmen Tvivel med bla. Meryl Streep. Sedan har även jag provat en massa kappor o kavajer som fanns inne i ett skåp här hemma och i källaren. Det var kul såklart! Är som att gå i second hand butiker och hitta en massa snygga fynd, för 0 kr! Senare ska jag prova några klänningar också.

Nu är det snart dags för middag o ikväll blir det Wall-e. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback