filmfilmochåterfilm

Hallå. Idag har jag i princip inte gjort någonting, kollat på tv, sett två filmer, kollat på Top Model, tv helt enkelt. Har egentligen inget jättekul att berätta. Sitter och lyssnar på Joshua Radin.
Det var som sagt Kennys födelsedag så han o Gunnar fick varsin myntamus som de har lekt med. Har sett 31 filmer nu! Dessa:

  • Spider-man 3
  • Welcome to pleasantville
  • En shopaholics bekännelser
  • Changeling
  • Fäst vid dig
  • Slumdog Millionare
  • Mona-Lisas leende
  • Across the Universe
  • Surf's up
  • Moulin Rouge
  • Höst i Paris
  • Mad about mambo
  • Den magiska leksaksaffären
  • 90-talet nånting. kommer inte ihåg namnet.
  • Narina: Prins Caspian
  • Earagon
  • John Tucker must die
  • Dumpa honom (he's just not into you)
  • 17 again
  • High School Musical 3
  • The nanny diaries
  • Råttatouille
  • Min hund Spike
  • Bring it on
  • The reader
  • Black Beauty
  • Ronja Rövardotter
  • I could never be your woman
  • Igby goes down
  • Bill
  • Uptown girls
  • Jag undrar hur många timmar det här blir tillsammans...antagligen många. Speciellt om man lägger till det andra jag tittat på på tv. Jaja! Tyckte bland annat om Changeling.
    Mamma ska hyra ytterligen någon mer film..har tittat lite på vad jag skulle kunna vilja se. Finns en del alternativ.
    Dags att sova, är supertrött! God natt!







    Changeling


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback