tisdag

God kväll. Ibland förstår jag inte riktigt var tiden tar vägen, kvällarna går så snabbt ibland. Men idag kanske det beror på att jag sett en 3 timmars lång film. I vilket fall som helst har jag haft en rätt så bra dag idag! Hade jättesvårt att somna igår, men idag går det kanske lite bättre eftersom jag faktiskt varit ute på en liten promenad! Har också sett två filmer, dels Closing the ring och även Coco Chanel (inte den franska med Audrey Taotou utan dem amerikanska). Båda var bra! Ska nog försöka ta och gå och lägga mig, för är trött. Men först, lite bilder från de senaste veckorna:


Tomater finns fortfarande på våran balkong!


Det har blivit riktigt höstigt ute. Jag tycker det är fint med alla färger. Sedan får det gärna vara hyfsat varmt också.


Gunnar och Kenny har hållt mig sällskap såklart


Detta ljus har varit tänt i mitt rum


Vattenpöl o löv.


Jag o mami


Så här har vardagsrummet för mesta dels sett ut när mörkret fallit.


När det var sol på balkongen och vindstilla satte jag på mig jacka och skor och satte mig i solen. Det var väldigt skönt.


gula tomater från balkongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback